فروش پوشاک ارزان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراحی ایستگاه راه آهن،فاصله ایستگاه های راه آهن،اطلاعات ایستگاه راه آهن تهران،پارکینگ ایستگاه راه آهن تهران

فروش پوشاک ارزان

فروش پوشاک ارزان
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع جوراب استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع جوراب استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت آشنایی با مقالات بیشتر در زمینه پوشاک استوک و لباس تاناکورا توصیه می نماییم به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
در اصل باید گفت که اجناس استوک یا در اصطلاح کالای استوک اجناسی هستند که از سطح فروشگاه های اروپایی و یا انبارهای آنها به دلیل فروخته نشدن در زمان مشخص ( مثلا بازه 5 ماهه )، تعویض برای مشتری، گارانتی برگشت کالا بدون قید و شرط، تمام شدن مد طراحی ( مثلا هر 3 ماه مد های طراحی جدید جایگزین می گردند )، تمام شدن فصل خرید ( مثلا تابستان یا زمستان - برعکس فروشگاههای ایرانی که پوشاک بهاره را در صورت فروخته نشدن برای سال آینده انبار می کنند )، تمام شدن یک فرصت تبلیغاتی ( مثلا جام جهانی برزیل که تمام شد در کمتر از یک ماه تمام محصولاتی که با آرم جام جهانی برزیل تولید شده بودند ولی بفروش نرسیده اند استوک گردیده اند ) و یا دلایلی از این قبیل به عنوان پوشاک استوک و یا کالای استوک قلم داد می شوند .
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
مجتمع تجاری کیا استوک بنا به دلایلی که در سایت ذکر کرده ایم تصمیم گرفته پوشاک استوک را به صورت تکه ای برای فروش بگذارد. شاید خیلی از خریداران عمده پوشاک استوک و لباس تاناکورا این سوال برایشان پیش بیاید که چرا به صورت تکه ای؟ چرا پوشاک کیلویی ندارید ؟
در خرید لباس تاناکورا و پوشاک استوک به صورت کیلویی، روند کار فروشنده به این شکل است که اول اجناس خوب را با حاشیه سود بالایی می فروشد و بعد جنس های با کیفیت پایین و ارزان را سود پایین تر بفروش می رساند، حال اگر درصد جنس های کیفیت پایین یا بد مدل زیاد باشد فروشنده جهت جبران ضرر مالی خود تصمیم می گیرد که با میکس ، تعداد تکه، ترکیب جنس خوب و بد ، افزایش حاشیه سود در جنس های خوب و ... ضرر مالی خود را جبران نماید. اما مجتمع تجاری کیا استوک روندی را در پیش گرفته که به نفع خریدار و فروشنده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
دسته ای از پوشاک استوک :
برای خرید پوشاک بچه گانه استوک باید به تفاوت آن با لباس بزرگسالان اهمیت داد و نیاز به دقت جهت خرید پوشاک استوک بچه گانه را بالاتر بردچرا که جنس ، سایز ، رنگ بندی و تنوع تاثیر بسزایی در سلامتی جسم و روح کودک دلبندتان دارد و ما نیز سعی در فروش بالاترین کیفیت های احناس و کالای استوک را داریم تا مشتریان ما بتوانند با انثتخاب بهتر و دقیقتر نقش پوشاک استوک بچه گانه را در زندگی فرزندانشان به تمام و کمال درک نمایند.
سخن آخر مدیر فروش :
راز موفقیت مجتمع کیا استوک صداقت، همکاری با خریدار، کیفیت عالی ، راهنمایی درست ، مشاوره رایگان و قیمت مناسب اجناس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : مدیر